Säljes: Signerad Death from the Skies

Jag har ett exemplar över av Death from the Skies och boken är signerad av författaren Phil Plait. Boken är ‘oanvänd’ och då jag inte har någon glädje av dubbla exemplar i bokhyllan tänkte jag kolla om någon är intresserad av att köpa en. Jag säljer den för 220 kr (kostar 216:- på AdLibris.se).

Maila mig om du är intresserad: medvetenskap@gmail.com

Himladöden

4 kommentarer till Säljes: Signerad Death from the Skies

  1. Pekka S skriver:

    Hmm… Det tål att funderas på. Klart intressant. Lägg en kommentar när den är bokad, så slipper jag (eventuellt) skicka en förfrågan i onödan.

  2. Assi skriver:

    Är alla hans böcker signerade, eller träffade du honom?🙂

  3. medvetenskap skriver:

    Ah, nej, jag har tyvärr inte träffat honom.🙂

    Det fanns i November en begränsad mängd signerade exemplar att beställa från James Randi Educational Foundation. Jag beställde två exemplar då (en julklapp, en till mig själv), men fick som följd av ett misstag, förmodar jag, tre exemplar. Därför har jag en över.

Kommentera

